Stockholm

Det blev en helmysig dag med Michelle. Vi hade som vanligt massor att prata om. Vi gick runt i affärer, gick och käkade och sedan gick vi och tittade lite mer i affärer. Jag köpte ett par stövletter på PUB som jag gillar jättemycket och på Antikt-gammalt och nytt köpte jag ett par jättesöta örhängen.

Konstigt nog missade jag inte något tåg idag, inte för att jag brukar göra det men jag fick springa till tåget både när jag skulle dit och när jag skulle hem. Hur lyckas jag? Jag hann i alla fall! Tur att man är vältränad.

På tal om träning så börjar jag träna på söndag igen. Den här terminen blir det träning måndag till fredag, vilket känns jättekul. Jag missade så mycket när jag var borta.


Mina söta stövletter!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nån raggar besökare via facebook såg jag höhö! Kul att träffa dig idag babe, har saknat dig tokmycket!!

2009-01-09 @ 01:23:18
URL: http://chelli.blogg.se/swelife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0