Kallt!

Jag frös som en tok idag! Mina tår blev till små isbitar när jag skulle cykla hem från stan. Min nygamla jacka som jag har fått av mamma satt inte i vägen.

 På stan träffade jag Karola för att gå runt och göra några ärenden. Jag hittade två böcker på rea idag, Lasermannen och Underdog. Det är mysigt att ligga inne och läsa när det är kallt och mörkt ute.

Imorgon bär det av till den kungliga huvudstaden för att träffa Michelle. Det ska bli jättekul att träffa henne igen. Det känns som en evighet sedan hon släppte av mig på flygplatsen i Tampa, men det har inte ens gått en månad.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Helluuu, jag har ju väntat och suttit på helspänn jättelänge nu! Jag är så nyfiken på varför du valde att åka hem!

2009-01-07 @ 21:31:58
Postat av: Sofia

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har! Jag gillar verkligen dina inlägg då de är roliga och varierande, good work!

Här kikar jag in fler gånger!

Jag skulle bli toppenglad om du besökte mig och lämnade en kommentar? :) Ha det bra! /SOFIA

http://www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-01-08 @ 18:30:05
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0