Igång med träningen

Det har varit en väldigt bra dag idag. Jag jobbade på morgonen och förmiddagen. Runt tre träffade jag Jenny på stan. Vi gick och fikade på Kalle på spången, jättemysigt! Efteråt gick vi runt på stan och kikade lite. Jag köpte några mycket välbehövliga hårprodukter till mitt fluffiga hår. Det har blivit långt och jag har tänkt att spara ut det lite mer så då måste man vårda håret, annars blir det ingen höjdare.

Jag har inte för så lång stund sedan tränat årets första judopass. Det är så otroligt skönt att vara igång igen. Jag känner mig piggare och gladare på en gång. Man orkar med saker så mycket bättre om man tränar och håller igång än om man inte tränar. Alla saker i vardagen känns inte alls lika trist om man har mycket energi.


Hårprodukter från Q10

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

vill också fika!

2009-01-13 @ 11:30:21
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0