Fredag

Det känns som en bra dag idag vilket inte är helt fel. Jag gick upp runt åtta, satte på te, gjorde smörgåsar och kollade på nyhetsmorgon. Det enda det pratas om är Gaza. Vad ska man säga om det egentligen? Eller har det gått så långt att man inte orkar bry sig ens? Jag kan inte annat än att tycka synd om civilbefolkningen.

Efter frukosten föjlde jag med mamma och handlade lite. Ikväll blir det utgång, kul! Det enda som är lite krångligt när man ska gå ut är det eviga kläd-problemet. Man har en hel garderob full med kläder, ändå vet man inte vad man ska ha på sig. I-landsproblem! Jag hittade en rätt rolig sida om just i-landsproblem, gå in och kika här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0