2009

Nu är min bloggpaus slut. The bitch is back! Haha! Jag kände att jag bara bara behövde slappna av ett tag och ta det lugnt, inte tänka på något speciellt och bara vara. Men nu är jag klar med det och det är helt enkelt dags för nya tag. Ett helt nytt år väntar.

Min jul var helmysig. Mycket mat, julgodis, tv-tittande och paket, precis som det ska vara. Det kom till och med snö på självaste julafton. Mellandagarna bjöd på shopping. Jag och syrrorna åkte en sväng till Stockholm på annandagen. Det var mycket folk och väldigt varmt i alla affärer men vi gjorde en del fynd.

Nyårsafton var grym. Det började hemma hos Stina med lite fix som vanligt kan man väl nästan säga? Efter det bar det av till Oxbaken där det serverades trerätters. Efter god mat och snapsvisor hoppade vi in i taxin och åkte hem till Stina för att invänta tolvslaget. Det blev en jätterolig kväll med mycket trevligt folk.

En annan sak jag har hunnit med är att vara med på tv, haha! Jag, Rebecka och Karola bestämde att vi skulle ta och åka skridskor i fredags. Det har varit kallt ett bra tag så sportiga som vi är så åkte vi ut till björnön för att testa våra skridsko-skills. När vi var där så hade en man gått genom isen och var medvetslös så sjöräddnignen, ambulansen och självklart tv var där. De filmade när vi åkte omkring, inte bara en lite snutt heller. Det var lite kul att se sig själv glida runt i tv.

Som ni ser så håller jag på att göra om bloggen lite. Jag har lite svårt för att bestämma mig hur jag vill att den ska se ut, velig som jag är ibland. Ni får gärna komma med synpunkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0