What a mess!

Mitt rum är ett kaos! Det blir verkligen till att städa imorgon. Jag förstår inte hur det ha kunna bli så här stökigt. Det är kläder, skor och väskor i en enda röra. Det värsta är att det tar sådan tid och det är så tråkigt. Jag brukar sätta på antingen Elvis eller Michael Jackson- låtar på hög volym och köra hårt. Det blir så mycket roligare om man lyssnar på musik.

Jag köpte stövlarna jag hade sett och är supernöjd. Ni får se dem senare. Jag fick mitt visum idag också. Jag blev väldigt förvånad över hur fort det gick, det tog bara en dag.

Nu har jag nyss tränat och ätit, så nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag och slappa. Sedan ska jag lägga mig och läsa min bok som bara blir bättre och bättre, Ego-Girl.

Puss så länge/ Alle

Kommentarer
Postat av: Bollebygdsbo

Tack för din kommentar.

Du har så rätt - motion hjälper mot det allra mesta.

2008-09-09 @ 21:35:55
URL: http://bollebygdsbo.blogspot.com
Postat av: shilan

Svar; thank yoou! :D

2008-09-09 @ 22:39:01
URL: http://onehappymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0