Vad skulle du inte göra för alla pengar i världen?

Kom nyss hem från stan. Först träffade jag Stina, sen kom även Sanna och vi gick till Café Gränden och tog en riktig lång-fika. Jag tog en kopp grönt te. Det var hur gott som helst. De hade fått in en ny smak så jag tänkte att jag lika gärna kunde testa. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. Det måste kollas upp senare!

Det blev som sagt en väldigt lång fika paus. Jättemysig! Massa tjejsnack plus massa annat snack. Vi har alltid lika trevligt. Vad skulle man göra utan sina kompisar egentligen?

I bilen på väg hem från stan lyssnade jag på P3. Då kom en rätt rolig fråga upp. Vad skulle du inte göra för alla pengar i världen?  En fråga som tåls att tänka på.En hade sagt "Ha sex med Göran Persson". En annan "Äta upp en gammal gubbes slem". Vad skulle du inte göra för alla pengar i världen?



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag med, var där nu för 3 gången.

2008-09-04 @ 17:41:06
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0