Tillbaka

Det blev ett sent första inlägg idag. Jag har varit i Stockholm på amerikanska ambassada en idag. Jag var tvungen att gå upp kvart i sex imorse, och jag lovar att det känns väldigt tungt när man inte har gjort det på ett halvår. Det var inte alls svårt att hitta till ambassaden som tur var. Väl inne på ambassaden  tog allt ungefär en timme, så det gick ganska snabbt.

Efteråt gick jag och shoppade lite. Jag köpte en svart kofta från Zara. Man måste passa på och gå i affärerna som inte finns här i Västerås. Även fast Västerås inte är en jätteliten stad så tycker jag att shoppingutbudet är rätt dåligt. Det är verkligen tur att vi bor nära Stockholm, en timme bort med tåg.

Ikväll ska jag träna sedan ska jag gå och lägga mig tidigt tror jag. Jag kommer vara väldigt trött efter träningen. Jag sov nog bara fem eller sex timmar inatt. Jag var inte trött och så låg jag och läste Ego-Girl. Den är jättebra hittills, man kan inte lägga ifrån sig den. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm, västerås har jag alltid fått för mig att det är en ganska stor stad. Vad har ni för invånar antal?

2008-09-08 @ 18:04:47
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Var stolt över din stad =) Din stad är stor om man jämför med min, som blir en liten håla i jämförelse (runt 30 000 invånare) =P

2008-09-08 @ 18:28:39
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh vad roligt! Vart ska du? Hur ser din familj ut? :) Kram

2008-09-08 @ 18:41:13
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0