Spöken

Jag, Ida, Sara och Moa hade bestämt oss för att åka till Ängsö igår. Det ligger en liten bit

utanför Västerås och sägs vara hemsökt av alla möjliga spöken. En del av mig tror att det måste finnas något övernaturligt, samtidigt tycker jag att det måste finnas någon förklaring.

Kvällen började med pizza och skräckfilm hemma hos Tom. Vi såg the Grudge och sedan skrämde vi upp oss med massa historier. Vi stannade vid en annan kyrkogård på vägen hem, men då var det inte läskigt alls. Vi åkte in till stan en sväng och sedan tillbaka hem. Jag var inte så trött när jag kom hem så jag la i sängen och kollade på SATC. Det är alltid lika mysigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså? Det funkar då? Pluping alltså?

2008-09-13 @ 13:13:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0