Små saker som gör en så glad

Jag verkligen älskar det där små sakerna som gör att man känner sig extra glad och härligt lycklig.  Vem gör inte det? Det behöver egentligen inte vara något speciellt alls. Det kan vara en enkel koplimang om hur man ser ut eller något man har gjort. Alla behöver bli bekräftade på ett positivt sätt ibland och det känns så bra när det händer.

Små roliga saker som ger tillvaron lite extra krydda kan vara allt från att vinna en tjuga på en trisslott till att få höra att någon älskar dig. Att blogga och få kommentarer är också en lags bekräftelse. Jag har alltid tyckt att det har varit lite genant att visa vad JAG har skrivit.  När man får positiv respons blir man helt enkelt glad. När man får höra att något man har lagt ner tid på är bra så kan man inte låta bli att le för själv. Det måste man tillåta sig själv också. Man ska tycka att man är bra och kunna säga det till sig själv. Varför inte börja morgonen med att se sig själv i spegeln och säga " Hey baby, fan vad jag är bra" ?

Kommentarer
Postat av: Jonna

har haft en kanon kväll =) hoppas din varit lika bra! Natti!

2008-09-07 @ 23:05:02
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Karin

absolut, du har sa ratt- far en att tanka efter hur man sager hej (om man gor dte) till buss chaffisen etc. kram

2008-09-08 @ 02:16:02
URL: http://beetlebum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0