Shopaholic, jag?

Idag ska jag jobba några timmar. Efter det ska jag träffa Stina på stan. Jag kan fortfarande inte fatta att hon ska åka på söndag!

Nu när jag har tagit studenten och inte jobbar fulltid någonstans så fattar jag verkligen hur mycket tid man lägger ner på skolan. Det är helt sjukt! Det finns så mycket fritid. Man hinner träna fem dagar i veckan och göra en massa annat utan att känna sig det mista stressad.  Jag har gått på stan och shoppat oerhört mycket, och jag tröttnar inte. Börjar jag bli en shopaholic?

Även om de här veckorna har varit väldigt sköna så skulle jag nog ändå inte kunna ha det så här för jämnan. Jag är en person som vill ha fullspäckade dagar, men det är väldigt skönt med en paus från det också så man hinner skapa en massa energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0