Perfekt är tråkigt

En sak jag har tänkt på mer och mer är det här med digital bilder. Det är hur bra som helst, man kan bara radera en bild och ta en ny så fort någon inte blev bra. Då behöver man inte skämmas när man tar fram bilderna och tittar på dem. Det är ju jättebra eller? 

Det tycker faktiskt inte jag, då kommer de där roliga studerna när man sitter och skrattar åt gamla bilder försvinna. Charmen med bilder har på något sätt försvunnit.

Jag läste häromdagen i tidningen att man nu även kan retuschera skolfoton. Det är ju helt sjukt. Bilderna kommer att visa fel. Nej, den här perfektionen när det gäller bilder är inte något jag gillar. Därför raderar jag inga bilder från min digitalkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0