Nya tider

Nu är det bara nio dagar kvar tills jag åker. Förändring är både positivt och negativt. Jag kommer självklart sakna alla HUR mycket som helst, men samtidigt känns det som det här är något som jag behöver göra. Jag vill se en annan del av världen och uppleva nya saker. Jag är inte en sådan person som trivs på ett och samma ställe hela livet. För er som funderar på att åka som au pair, gå in och läs mera här.

Idag har det varit en ganska seg dag, jag har varit så trött. I kväll ska jag på bio och sedan ska jag träffa Ida och co. Jag känner att jag verkligen måste ta vara på tiden här hemma nu, och ha så roligt som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh nu vill jag ju ha dom ännu mer haha

2008-09-13 @ 19:45:37
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sophe

va kul att du ska åka som au pair! jag var au pair i ca 2 år i london och det var den bästa tiden i mitt liv! i början vart det svårt och jobbigt men man växer jättemycket och blir en mkt starkare och modigare person efter det!



Sen vill jag bara varna för att vissa familjer verkligen är dumma i huvet,men håll ut och sök ny familj ifall det skulle skita sig! kramar

2008-09-13 @ 23:38:01
URL: http://chinche.bloggspace.se
Postat av: Tina

svar: Tack! Jag ville egentligen ha ordet för "skönhet" på latin men jag hittade inget så då kollade jag upp vad det hette på portugisiska och så blev det "Beleza".

2008-09-14 @ 14:04:44
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0