New York here I come!

Jag kan inte sova! Jag har faktiskt inte känt mig speciellt nervös på hela dagen, men nu när jag verkligen behöver sova blir jag jättenervös. Vi ska åka klockan sex imorgon så jag kommer vara lagom trött. Haha!

Tusen tankar snurrar runt i huvudet och allt känns bara så overkligt. Jag trodde att jag hade fattat att jag ska vara borta i ett år. Världens konstigaste känsla. Jag kan inte fatta att jag är i New York imorgon vid den här tiden. Helt sick!

Nu på kvällen har vi haft avskedsmiddag för  mig med familjen. Inget snyftande, vilket jag tycker var skönt. Det kommer nog imorgon skulle jag tro. Efter maten kollade vi på gamla diabilder. Det är alltid lika mysigt och kul. Perfekt sistakväll!










Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag kollade igenom mina kommentarer och fick syn på en från dig där det stod att du åkte till the US and A IDAG! KUL!! Och jag ska säga att i början känns det kanske som att tiden går långsamt men efter ett tag kommer du bara säga "siiit vad tiden går fort!" haha! Jag har snart vart här ett år och valde att förlänga 6 månader. :) Hoppas ditt år blir underbart!!

2008-09-23 @ 02:03:25
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0