Min blogg blir en månad!

Nu har jag bloggat i en månad. Jag trivs med att blogga, man får ventilera sina tankar lite. Att skriva om allt man gör, tänker och tycker är rätt kul! Nu har jag haft min test-månad och kommer absolut att fortsätta HELA året i USA. Mitt bloggande börjar alltså på allvar om en vecka!

På ett sätt kan jag tycka att det är lite ego att blogga. Jag får den känslan. Speciellt när man har en blogg som handlar enbart om sig själv. Man lägger ut bilder på sig själv och sin vardag, man skriver om vad man själv tycker om och vad man gör och tänker. Jag tycker att man ska vara ego ibland, det kan nog vara nyttigt. Att tycka om sig själv och vilja visa andra vem man är, är rätt kul. Man ska tycka om sig själv!

Självklart ska det inte gå för långt så att man glömmer bort att det finns människor runt omkring en. Det är nog ingen risk hoppas jag. 
 
Ny vecka imorgon = nya tag plus slutspurt här hemma i Sverige!

Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är klart man ska vara ego. Det är alla. På lite olika sätt bara. Att vara martyr är också egoistiskt på sitt vis.

2008-09-15 @ 00:16:32
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: bitte

älskar att blogga

2008-09-15 @ 15:19:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0