Lång to do-lista

Jag börjar känna mig lite smått stressad. Jag har hur mycket som helst att göra det här veckan, förstår inte hur jag ska hinna med allt. Jag ska vara med och göra reklam för judoklubben fyra timmar från måndag till torsdag, det är lite segt. Man säger samma ska hela tiden, men jag får betalt i alla fall. Jag ska jobba på mitt vanliga jobb också, sen ska jag hinna med allt runt omkring, köpa saker inför resan, träffa kompisar, avskedsfest och PACKA!

Packa kommer att vara riktigt svårt. Jag får se hur många gånger jag kommer att göra om det. Haha!



Kommentarer
Postat av: Mandaa

Haft en bra dag?

2008-09-15 @ 16:44:16
URL: http://ladyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0