Klappat och klart

Nu är allt klart inför min långa resa. Alla papper är ifyllda och alla samtal är gjorda. Nu är det bara att ta vara på tiden här Juicy Couture Ombre Velour Hoodie & Track Pants, Parfait Amourhemma, ha roligt och ladda upp. Jag börjar bli riktigt nervös och spänd på vad som komma skall. Man vet aldrig vad som kan hända så långt hemifrån. Jag tror att jag är lite nervös på grund av att jag har hört så mycket skit om Cultural Care. Jag har självklart hört en massa bra också, men kritisk som jag är så är det lättare att tro på det dåliga man hör.

Snart ska jag börja med storstädningen av mitt rum. Det känns inte lockande kan jag säga. Jag har laddat upp framför datorn. Nu när hösten börjar komma känner jag ett riktigt sug efter mys-kläder. Vad är då inte bättre än ett Juicy-set?
Jag är sugen på den här färgen. Gå till Juicy Couture och kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0