Facebook

Okej, jag erkänner. Jag är en av de få som inte har facebook. Däremot var jag en av de första som skaffade det faktiskt, men jag avslutade mitt konto. Anledningen till att jag aslutade mitt konto är nästan mer pinsam. Ni kommer väl ihåg när de skrevs i tidningarna om facebook? Att det inte var seriösa, och att ett medlemsskap kunde påverka både det ena och det andra. Jag blev orolig och gick ur.

Nu när jag ska åka som au pair så känns det nästan som ett måste att ha facebook. Så imorgon ska jag skapa mig ett nytt konto. Jag är inte orolig den här gången! Haha!

Jag blev inte riktigt klar med mitt stökiga rum idag, det får jag ta i helgen. Jag har i alla fall städat så att det ser ganska bra ut. Duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: olli

hej var ska du aka nan stans? ja e i england som au pair :-)

2008-09-10 @ 23:04:04
Postat av: Louise

haha jo det är sant :)

jag skulle nog ta Susanna ändå ,en vet inte.

Fin blogg btw

2008-09-11 @ 09:23:47
URL: http://louii.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

harinte heller fb. var skall du jobba som auir pa???när??:D

2008-09-11 @ 11:54:42
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0