Det funkar!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, min dator har nämligen haft lite svårt att ansluta till internet här. Det funkar nu i alla fall.
Vad har jag gjort och hur är det med mig? Jo, au pair skolan var sammanfattningsvis rätt bra. Det var kul att träffa alla andra au pairer.

På torsdagen var vi till NEW YORK!!! Det var verkligen hur coolt som helst! Man visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag kom in i new york city. Det var något som alla måste uppleva. Jag ska lägga ut lite bilder i sinom tid.

Jag kom till familjen i fredags. Jättefint hus och så har de pool också. Jag tog en liten simtur i den idag. Det är faktiskt rätt varmt här, ca 20 grader så man behöver inte ens ha en tröja.

De är jättetrevliga hittills så jag hoppas att allt ska gå bra!

take care/ Alexandra


Kommentarer
Postat av: Ilona

ska du jobba som au pair? :)

2008-09-30 @ 08:06:42
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0