Avsked är jobbiga

Jag kan ganska lätt bli väldigt sentimental. Det är alltid jobbigt när någonting som har varit kul och bra tar slut. Man vill att tiden ska stanna och låta allt bara vara som det är för alltid.

Det var en jättemysig taco-kväll med flickorna igår. Singstar och en massa snack. Efter det drog vi till Pluto. Kvällen blev mycket lyckad och kan verkligen inte förstå hur jag kommer att klara mig utan er. Den sista tiden här hemma har varit så kul och jag kommer att sakna alla.

Lite extra sentimental är jag för att jag sa hej då till Stina idag. Det kändes jättekonstigt. Jag kommer att sakna dig bruden. You go girl!

Samtidigt som det är jättejobbigt att ta farväl av alla så är jag så spänd på vad som kommer att hända. Jag känner att det verkligen är dags att göra något. Jag skulle aldrig kunna vara kvar här i ett år till. Jag vill se något annat! Men det är nog så här det är när man ska släppa taget om det man är van vid.


Kommentarer
Postat av: Martina

jaa det är de :) jasså så du dansade bal ?:)

2008-09-06 @ 20:23:02
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0