Sorry!

Jag som hade tankt att uppdatera den har bloggen varje dag, det lyckdes jag ju bra med, NOT! Det ar bara det att min dator vill inte ansluta till det tradlosa internet som de har har. Sa det far bli en liten snabbis om vad jag har haft for mig om dagarna.

Som ni vet sa kommer jag antagligen inte bli kvar i den har familjen. Det bor ute pa landet och jag blir helt galen har. Jag stannar inte om jag inte far en egen bil!

Helgen var helt okej! Jag, Sara och Sally (au pairer) gick ut och kakade middag pa thai kitchen. Det var verkligen HUR gott som helst. Skont med lite omvaxling fran den feta, salta amerikanska maten.

Pa sondagen var jag och Sara till the mall. Dar skulle man kunna ga i en vecka utan att trottna! Jag har aldrig sett nagot likanande. Affarer sa langt ogat kan na. Helt sick! Da ar det anda inget emot vad det finns.

I mandags var jag Sara och en tjej som heter Stephanie pa T.G.I Friday och kakade lunch. Ett valdigt amerikaskt stalle, mycket fett och sadant. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit sa matt. Vi at runt 12, och jag var inte ens hungrig nar det var dags for frukost NASTA DAG! Fett och flott gor en matt.

En snabbis till Starbucks igar. I'm in love with Sturbucks. Det ar sa himla mysigt att bara sitta dar inne och prata med kompisar,dricka sin varma dryck, se all liv och rorelse utanfor samtidigt som det ar alldeles lugnt inne. MYS!

Idag ska min vardmamma ta mig till Princeton. Hon ar varkligen man om att ha mig kvar har. Hon har forsokt med allt! Alla har har nastan fjaskat for mig. Haha!

Det var en validig snabb sammanfattning om vad som hant. Juste, pa sondag drar jag och Sara in till Manhattan! We have some shopping to do!

Love/Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0