Florida!

Idag lamnar jag familjen och aker till New York over helgen. Min nya vardmamma ska hamta upp mig, sen ska vi bo i hennes lagenhet tills pa mandag.

Just nu sitter jag och vantar pa att Sara ska komma. Vi ska kaka en sista lunch tillsammans sedan tar vi taget  till NYC. Det kanns sa otroligt skont att antligen komma bort, aven fast de har varit jattesnalla sa vill jag harifran.

Pa mandag gar flyget till Tampa, sedan kor vi vidare till Sarasota dar de bor. Jag langtar till varmen dar nere. Det ska bli underbart.

Igar var jag Sara och Sally ut och at Thai food for sista gangen. Det var lika gott som vanligt, starbucks efterat forstas! Jag kommer sakna er.

Puss sa lange!


Kommentarer
Postat av: Sara

hey, nu får du ju updatea boggen ju, och du måste ju putta u like bilder, för jag needar det..lol

miss you girll...kramisar

2008-10-29 @ 02:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0