YMCA

Det har varit en rätt bra dag idag! Upp och jobba, skjutsade monstret till skolan. Jag gillar att kalla henne monstret, men hon är inte så farlig, bara ibland. Haha! När det var klart bar det av till YMCA . Nu har jag äntligen fått mitt medlemsskap, medlemskort och allting så nu kan jag träna hur mycket jag vill. Jag började med att köra core strength idag. Det var rätt kul, man använde bollar, hantlar, gummiband och stänger. Tränaren var också bra. Tänkte prova på Pilates imorgon, men jag får se hur det blir.

Efter det drog jag till stranden och läste. Det var riktigt varmt idag. Solen sken hela långa dagen.  Så mycket annat har inte hänt idag. Eller jo, jag ringde hem idag och pratade en liten stund. Alltid kul att höra vad som händer där hemma.

Fredag imorgon och sedan hela sköna helgen ledig. Jag får se om jag och några andra au pairer hittar på något. Jag ska i alla fall försöka ta mig till the mall. Shopping!

Lite bilder från stranden och huset där jag bor nu.


Huset

Här ligger jag och latar mig om dagarna(+tyskarna)



Hare' bäst!



 


Kommentarer
Postat av: stina

Alleeeeee!!!! du förstår inte hur mycket jag saknar dig.... börja nästan gråta att få se en bild på dig:/ jag kommer definitift komma och ligga med dig och tyskarna på stranden:P hare bra tills vidare puss<3

2008-11-07 @ 09:58:30
Postat av: Ilona

hejhej :) hur mår du?

2008-11-07 @ 14:27:54
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: viktoria

härlig strand :D

2008-11-08 @ 16:56:20
Postat av: amanda

åhhhh jag vill också bada där

2008-11-11 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0