"Vampyrer"

Vad sjuka människor det finns! När jag satt och käkade lunch idag slår jag på tv:n och börjar slötitta på Tyra Banks Show. Gästerna för den här gången var "vampyrer". De trodde på fullaste allvar att de var vampyrer. Jag blir så frustrerad på något sätt av att se sådant som man VET är helt sjukt och inte alls sant, men man kan väl inte annat än att tycka synd om de stackars jävlarna. Haha!

Dagen idag blev lite blandad. Planerna för helgen blev lite ändrade, jag får se hur det blir. YMCA idag hann jag också med! Jag testade Zumba. Det var verkligen HUR kul som helst. Det ska jag definitivt börja gå på varje gång! Efter Zumban var jag med på Pilates och det behövdes! Jag är så stel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0