Två månader!

Ja, nu har jag varit hemifrån i två månader exakt! Jag åkte den 22 september. På ett känns känns det som en evighet, men ändå känns det ganska nyligen vi stod och grinade på Arlanda.

Helgen började hur bra som helst. Igår var det Zumba igen. Den här gången med Michelle. Jag kan inte annat än att älska zumba, man blir sådär härligt glad!

Efter en lite panikartad felkörning kom jag till slut fram till Michelle igår kväll. Sedan åkte vi till Lakewood Ranch. Vi åt sushi, smidde planer, gick till starbucks och slutligen gick vi på bio. Twilight var kvällens film och jag måste säga att den var över förväntan.

Dagens tema på au-pair mötet var "modern dans". Det var flummigt rakt igenom. Haha! Vi hade i alla fall något att skratta åt för stunden.


BIO!

Kommentarer
Postat av: Michelle

OMFG, hon måste gått på droger eller nåt!! "Bejaka ert inre barn, känn vad härligt att kommunicera utan ord, blaha blaha". Hon får hippies att verka propra haha!

2008-11-23 @ 02:56:40
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0