Röster hemifrån

Jag ringde hem idag. Jag har varit jättedålig på det verkligen. Det var säkert tre veckor sedan jag pratade med dem där hemma. Ni andra som känner er bortglömda när det gäller telefonsamtal så ska ni veta att jag tänker på er, det blir bara aldrig av. Jag ska försöka att bättra mig!

Idag blev det ju en pedikyr som sagt och en joggingrunda senare på kvällen. Imorogn blir det nog träning som vanligt, jag har hittat ett pass som jag gillar och är någorlunda fart i.

På fredag blir det bio med Michelle och på lördag är det au pair möte. Vi ska dansa modern dans. Det ska bli kul tycker jag. Plus att jag äntligen ska få träffa de andra au-pairerna som bor en bit bort från mig.

På söndag ska vi kanske tillbaka till Ellenton. Jag såg en MK-väska som jag gillade, jag får se hur det blir med det.

Hare' bäst!


Kommentarer
Postat av: idahoo

jaaa lite borglömd känner jag mig.... nääärå men mobilen blir fixaf till efter helgen skulle jag tro! älskar dig bäste vän<333 :D

2008-11-20 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0