På rymmen!

Egentligen har jag inget vettigt att blogga om. Det har inte hänt mycket idag. Jag har jobbat och varit på stranden. Det var riktigt varmt och skönt idag.

Nu har alla börjat med att sätta upp julbelysningar i sina trädgårdar. Det är verkligen fullsmockat överallt, men jag kan verkligen inte känna någon julstämning alls. Det beror antagligen på att det känns som sommar och att jag går runt i flip-flop hela dagarna. Jag kan inte få in i mitt huvud att det snart är December.

Något annat oviktigt som har hänt är att jag har haft sönder mina favorit-solglasögon. Jag satte mig på dem! Hur klumpig får man vara? Jag blev rätt sur måste jag erkänna.

Jag har väl inte några speciella planer inför helgen. Jag får se vad som händer.

Hare' bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0