Matlagning

Jag kan väl inte påstå att jag är någon mästerkock precis, men jag kan om jag vill. Min värdmamma här i huset hon vill inte ens.

För det första så har hon knappt någon mat hemma som man kan laga så hon ger mig pengar så jag får ordna med maten själv vareviga dag, vareviga måltid. Det blir rätt tråkigt i längden att bara laga mat till sig själv HELA tiden.

För det andra: Om hon köper mat så är det antingen snabbmat eller godis. Ärligt? Och hon ska vara italienare?

Och för det tredje: Jag är så trött på henne!

Tacka vet jag att gå på restaurang med Michelle och käka sushi.



Michelle och jag


SUSHI


Matlagning


Kommentarer
Postat av: viktoria

ser got ut

2008-11-28 @ 15:06:35
Postat av: Michelle

Hahahaha hans händer!!! xD Jag döööör!!!!

2008-12-01 @ 04:13:25
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0