Glider på stranden!

Som de flesta vet befinner jag mig i Florida nuförtiden. Jag kom i måndags, så jag har varit här en vecka och en dag nu. Hittills känns det bra, mamman är rätt mysko ibland och så har hon ett monster till unge, haha!

Jag bor på en ö (Anna-Maria), den är jättemysig och väldigt turistig. Snart börjar alla turister komma och det kommer verkligen bli proppfullt av massa tjocka 60+ gubbar och tanter (mest tyskar). Det kommer inte bli kul att köra monstret till skolan, det kommer ta en evighet!

Skönt väder är det i alla fall, underbart klimat! I'm in love! Igår var det underbart, jag gick till stranden och var där ett tag. Idag är det däremot väldigt molnigt, men inte kallt. Jag kör shorts och linne varje dag.

Idag har jag varit på YMCA och simmat. Det var skönt att äntligen få röra på sig lite, jag blir galen om jag inte får det. Efteråt kilade jag in på Walmart. De har verkligen ALLT!!!! Jag är så fascinerad över allt så jag tycker att det är kul att bara gå och titta. Maxi- släng dig i väggen!

Puss på er!

Åker till NYC med familjen 12-18 november!




 


Kommentarer
Postat av: sanna och stina

stackars dig som har fått ett monster...vi är så avundsjuka och vi vill också vara där:P här hemma är det vinter kläder som gäller:( fortsätt skriv om vad som händer vi vill läsa varje dag Puss love you......

2008-11-05 @ 11:57:36
Postat av: Ilona

kika gärna in på min blogg, och senare på bloppisen som det står om i mitt senaste inlägg. hittar du inget nu så kanske senare. :)

2008-11-05 @ 12:39:42
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: idaslida

saaaknar diig<33 :/ vadå monster haha är ungen elak? :P jag vill oxå ha värme :/ aja bra att du trivs babe :) puss

2008-11-06 @ 19:18:47
Postat av: beckan

jag skanar dig<3

vill att du ska blogga varje dag

2008-11-06 @ 20:25:49
Postat av: beckan

saknar* <3

2008-11-08 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0