Delfiner

Ännu en dag i Florida. En väldigt varm dag. När jag var på stranden idag så såg jag delfiner i vattnet. De simmade jättenära stranden. De ser så snälla ut, man blir sugen på att bara springa i och bada med dem.

Dagen har varit rätt bra, otroligt lång bara. Ibland känns det som om dagarna bara blir längre och längre, samtidigt känns det som att tiden bara flyger iväg. Jag har faktiskt snart varit borta i två månader! Imorgon är det i alla fall fredag och äntligen helg. Helgens planer har blivit lite förändrade. Antagligen så blir det fest i Sarasota imorgon, sover kvar över natten. Om inte det går igenom är det Tampa som gäller.

Jag har inte varit på starbucks och fikat sen jag kom till Florida. Jag kom att tänka på det idag. Det får ta och bli någon dag!

Starbucks i New Jersey


 


Min första starbucks ever!


 


Kommentarer
Postat av: idaslida

väärsta ska du på party! :D ragga från mig å hihi puss påre gumman<3

2008-11-14 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0