Blogga varje dag!

Jag har fått önskemål om att jag ska blogga varje dag. Eran önskan är min lag. Jag håller med om att jag har varit riktigt dålig på att blogga sedan jag åkte iväg. Jag har inte riktigt haft tid, det har varit så otroligt mycket på sista tiden. Det är först nu som det känns som att jag har tid. Jag ska även försöka mig på att videoblogga. Då får ni något att se fram emot!Haha!

Jag fortsätter att jobba på brännan. Det är så himla skönt att bara ligga i solen och lata sig. Idag var det säkert närmare 30 grader. Det är väldigt lätt att glömma att det faktiskt är November!

Jag var på YMCA idag igen. Det blev inte Pilates som jag hade tänkt, det blev step. Jag kan inget annat än att skratta när jag tänker på hur otroligt bortkommen jag måste ha sett ut. Jag tror nämligen att jag valde en lite väl avancerad grupp. Den där gruppen måste ha tränat step jättelänge. Jag tror jag ta Pilates nästa fredag. Haha!

Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Rebban

jippie videoblogg :D

2008-11-08 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0