Årstid?

Min kropp måste vara väldigt förvirrad just nu. Jag åker hemifrån i September när det inte hunnit bli riktigt kallt. Jag kommer till New Jersey där det fortfarande var sensommar och 20 C nästan varje dag. Precis innan det hinner bli riktigt kallt i New Jersey hinner jag åka till Florida, the sunshine state. Jag har inte känt på riktig kyla sedan förra vintern alltså. Det blev ju inte bättre av att det har varit ca 25-30 grader de senaste två veckorna. Inte konstigt att jag har fryst som en dåre idag när det har varit 15 C.

Zumba var det, och zumba blev det. Lika kul den här gången. Dansa gärnet och skaka lite rumpa! Efteråt Pilates, så förmiddagen spenderades alltså på Y idag.

Fick sluta tidigt idag! Min värdmamma fick en avbokning så hon kom hem vid fem, jätteskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0