Tillbaka

Internet strejkade igår så det blev inget bloggande, vilket jag tyckte var rätt tråkigt för jag har på ett sätt vant mig vid att blogga. Jag börjar gilla det på riktigt. Det är lite som terapi på något (konstigt) sätt.

Gårdagen var inte så intressant. Det var oväder här i Florida. Det spöregnade, blåste och hade sig. Det var absolut inget väder för stranden så jag åkte till mallet här i närheten och gick runt och kikade.

Idag är äntligen allt tillbaka till det "normala" så jag slipper monstren för en stund i alla fall. Jag har varit på zumba och pilates idag, käkat, duschat och nu sitter jag här och häckar. Jag pratade nyss med min kära Stina. Jag hade inte pratat med henne sedan jag åkte. Alldeles för lång tid alltså!


Mitt kära YMCA. Haha!


Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hoppas att du får en bra kväll gullet.

2008-12-02 @ 20:35:07
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0