Manikyr

Vilket oväder det var här i Florida idag! Himlen var alldeles orange när jag vaknade. Det blåste och regnade jättemycket.

Träning som vanligt på Y, sedan fransk manikyr. Det är så skönt att bara sitta där och koppla av. Det behöver man verkligen ibland när man jobbar och står i.

Efter manikyren var det i alla fall dags att hämta monstret från skolan, efter det drog vi till parken. Som tur var så var hennes grannar där så hon kunde leka med dem. Det blir rätt segt annars. Grannbarnens mamma är hur trevlig som helst. Vi har alltid mycket att prata om när vi ses i parken. Hon är från Frankrike och man hör verkligen jättetydligt på hennes brytning att hon är därifrån, det låter så kul. Nu vet man ju aldrig, men deras familj hade varit en jättebra värdfamilj tror jag. Jag som inte skulle prata jobb här på bloggen, haha! Första och sista, jag lovar.

Imorgon är det äntligen fredag. Jag ska antagligen träffa Michelle på kvällen. Massor att göra imorgon på dagen, jag måste fixa klart allt!




Nagelfix!

Kommentarer
Postat av: Kontantkort

Hej, ska vi länka till varandras bloggar så vi båda får fler besökare? Du kan svara på min blogg eller via mail.



Kontantkort Startpaket

http://kontantkort-startpaket.blogspot.com/

2008-12-12 @ 03:00:24
URL: http://kontantkort-startpaket.blogspot.com/
Postat av: Michelle

Oh vad fina dina naglar blev snygging!!

2008-12-12 @ 05:09:01
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: idahoo

väldigt fina naglarna vart min darling :)

2008-12-12 @ 13:20:01
Postat av: Anonym

ooohh såna naglar vill jag oxå ha :D

längtar efter dig syrran<3<3

2008-12-12 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0