Makeover

Även fast jag har kommit hem från mitt lilla äventyr så har jag tänkt att fortsätta blogga. Jag har fått ganska många läsare vilket är jättekul så det känns dumt att sluta.

Jag har tänkt att bloggen ska få sig en liten makeover inom kort. Så ni får hålla utkik!

Jag kom hem i måndags och har redan hunnit med tre judopass, det tycker jag är bra gjort. Det var sista träningen för det här året idag. Nya tag i Januari. Jag har funderat på om jag vågar ha som nyårslöfte att ta svart, men jag vet inte. Haha!

Igår träffade jag Stina och Daniella på stan. Vi käkade på Vivaldi, gick runt på stan ett tag för att sedan avsluta med en fika. Det kändes så självklart att träffa dem, men ändå så overkligt. Tre månader är faktiskt rätt lång tid.

Idag har jag sprungit på stan igen men med Karola. Lite panikartat försökte jag köpa alla julklappar på en och samma dag. Jag lyckades nästan men jag har några kvar. Jag får fixa det på något sätt. Julstressen  börjar kännas!


Jag vill ha snö. Inte en grön jul till tack!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 11:09:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0