Knäckebröd

Hur god är inte en knäckemacka med ost på? Jag tycker att det kan vara supergott. Nyttigt är det också!

För att komma till saken, min värdmamma och jag var i mataffären och handlade. Då ser jag wasa-knäckebröd stå där i hyllan.

Jag: Det där är svenskt, visste du det?
Hon: Ja, det har jag hört. Det är sådant vi brukar ha när vi matar fåglarna.

Hon är så rolig att umgås med..eller inte!


Idag har jag varit och tränat, så mycket annat har inte hänt idag. Inte så händelserikt som Ida sa när jag pratade med henne.

Ses snart!


Kommentarer
Postat av: idahoo

haha mata fåglarna med! skysst.... :D

2008-12-10 @ 14:08:59
Postat av: Johanna

Åh, en blogg från USA :) jag ska till USA nästa år som utbytestudent...:) hoppas att du har det bra där borta!:)

2008-12-10 @ 20:57:28
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: hanna

mjuk macka med ägg och kaviar ska det va! :D

2008-12-10 @ 22:45:51
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0