Fredag!

Igår kväll var en bra kväll. Jag och Michelle gick på bio. Vi såg four Christmases som var jättebra. Den passade väldigt bra nu när det närmar sig jul. Se trailer här

Efter bion käkade vi på Friendly's, mycket gott! Eftersom USA är mat-boxarnas land så åt jag faktiskt nyss upp det som blev över från igår, haha.

Så mycket annat hände inte igår förutom att toaletten svämmade över. Det vidrigaste jag har sett på länge. Jag har aldrig varit med om att en toalett har svämmat över på det där viset. Dålig toalett-standard!

Idag har jag varit på zumba och pilates som jag brukar. Jag låg ute i solen en stund också, idag var det riktigt varmt till och med för att vara Florida.


Four Christmases med Reese Witherspoon och Vince Vaughn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0