Träna, träna, träna

Kom nyss hem från träningen. Det är så skönt att verkligen köra slut på sig för sedan ta en dusch och åka hem och äta.
För er som vill gå in och kika på vad det är jag håller på med så kan ni göra det här: http://www.vasterasjudoskola.se/

Jag började med judo när jag var nio år. Pappa tog med mig till judons dag och jag började i en nybörjargrupp. Sedan har jag blivit fast. Vi tränar ca 4-5 ggr/vecka. Judo är en väldigt allsidig träning, jättebra för både kroppen och knoppen.

Nej nu måste jag kila..jag har en massa kläder som måste tvättas. Det får inte bli som det blir ibland, nämligen att man går och köper nya för att man inte tycker att man har något rent och bra att ha på sig. Eller det kanske bara är jag som har sådana konstiga vanor?

Pöss/Alle


Kommentarer
Postat av: nelli

nja, judo får man sjukt manlig kropp av... :/ allsidig sport som dock är bra för kroppen och knoppen är simning. o inget annat än simning

2008-08-26 @ 22:01:53
URL: http://ennellimedi.blogspot.com
Postat av: Eva

Ja, jag var au pair i Denver, men det var hos min moster, hennes man, min kusin och deras varg så det var lite speciella omständigheter. Vissa dagar brjade dom jobba 4.30 och kom inte hem förrän 21.00 vilket innebar att min arbetsdag var lika lång. Fast kusinen brukade inte vakna förrän vid 8-9tiden :P

2008-08-26 @ 23:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0