Framtiden

Snart börjar skolorna igen. Såhär efter studenten känns det väldigt konstigt att man inte ska tillbaka till allt det där som man är van vid. Jag har aldrig varit den som har hatat skolan men att ta studenten och slippa allt är något jag verkligen såg fram emot. Nu känns det på ett sätt väldigt sorgligt att man inte kommer ha den där "tryggheten" som man alltid har haft. Nu känns det som man måste ta tag i sitt liv på riktigt!
 
Efter många om och men bestämde jag mig för att åka som au pair till USA. Förhoppningsvis kommer jag iväg i oktober. Det är en av anledningarna till varför jag bestämde mig för att börja blogga. Jag vill komma ihåg allt från mitt au pair år. Det börjar redan kännas lite nervöst då och då när jag tänker på det. Det är ändå ett helt år jag ska  vara borta.

Jag kommer inte bara att blogga om mitt au pair liv. Shopping kommer jag (såklart!) också att blogga om, och allt från mina tankar till judo. Ha det bra så länge!



Pöss/Alle                                                                                    Bye bye Rudbeckianska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0