Biomys!

Idag har det varit en riktigt skön dag. Jag gick upp runt nio och åt en riktigt god frukost, havregrynsgröt och smörgås. En riktigt bra start på dagen. Sedan jobbade jag till elva ungefär för att sedan dra till simhallen. Det är så avslappnade och simma ibland. Efteråt kan man sitta i bastun och bara slappa.

Vid lunch träffade jag syrran och hennes kompis på stan. Vi gick till kalle på spången. Jag älskar Kalles, det är så mysigt. Det blev många fikastunder där under gymnasietiden.

Lite shopping har jag också hunnit med idag. Ett par svart chinos från ginatricot och en senapsgul tröja från H&M. Riktigt snyggt tillsammans!      

Imorgon ska jag på bio med flickorna. Vi ska se Arn-vid vägens slut. Jag älskar att gå på bio. Det är så himla mysigt. Det är synd att man inte gör det oftare bara. Jag har däremot varit på två filmer den här sommaren, Mamma Mia och SATC filmen. Jag älskade båda två! Framförallt SATC.


Pöss/Alle

Kommentarer
Postat av: saom

Åh, söt bild. Fin frisyr.

2008-08-29 @ 00:53:48
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0