Bio, donken, rysare

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Arn var helt okej. Jag vet inte om jag kan säga att ettan var bättre än tvåan, de är bra på olika sett.

Efter bion bar det av till donken. Vi snackade och hade trevligt. Alla i Västerås hittar till donken efter antingen bio, utekväll  fjortisfest, eller liknande. Allt av en enda anledning: det är det enda som är öppet(nästan).

Det mest tragiska är alla 12-13 åringar som kommer i stora grupper. De är på Mc innan de ska på "fest". Jag tycker det är så jävla synd. Man SKA vara barn så länge man kan. Det fattar man inte, utan tycker att man är såå cool.

Runt elva drog vi till bilen. Jag och Ida fortsatte kvällen med att kolla på one missed call hemma hos brorsan hennes. Jag var så trött så jag blundade genom halva filmen.

Pöss/Alle

Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Jag är heterosexuell!

2008-08-30 @ 18:44:03
URL: http://tankesmedjandumbo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0