Bestämt!

Nu är det helt bestämt. Jag ska åka som au pair om en månad!! Det känns helt sjukt. Familjen jag ska bo hos bor inte så långt ifrån New York. De har tre barn som är 7, 9 och 11 år gamla. Jag kan knappt fatta att jag inte kommer vara hemma på ett helt år. Det största problemet nu är packningen. Det kommer bli en pärs.

Har varit och lunchat med tjejgänget från klassen.Vi tog en sallad på Vivaldi(bästa sallads stället i stan) efter det en kopp te på Gränden. Det var så kul att träffa alla igen. Det känns extra viktigt att ses mycket nu när jag snart ska dra. Stina drar ju nästa vecka så med henne blir det kanske fest på lördag. Det är nog inte förrän nu när det är bestämt att jag ska åka som jag börjar fatta hur mycket jag kommer att sakna alla.

Träning ikväll, likaså imorgon kväll. Det är riktigt skönt att jag har kommit igång med träningen. Jag hoppas att jag hinner träna mycket i USA också, annars blir jag hyper.

Imorgon är det shopping med Ida och Jenny som gäller. Så länge sedan det blev en shoppingtur med er.


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad spännande! :) Jag var au pair i 6månader, dom första var jobbigast med saknad av familjen, men det går över efter ett tag på något konstigt vis.

2008-08-26 @ 16:34:01
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0