Att bli au pair

Att hitta en familj som man känner sig helt säker med är verkligen inte det lättaste. Familjen i Boston blev det inget av med, kanske lika bra det. Jag väljer att tro på ödet när det kommer till vilken familj det slutligen blir. Det känns bra på något sätt att tänka så. 
Jag har blivit matchad med en ny familj nu. Får se hur det går, men jag vågar inte hoppas på något faktiskt. Om det är någon som har varit au pair förut och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter så skulle jag vara väldigt tacksam.

Annars så har jag jobbat idag. Jag är anställd på västerås stadshus för er som inte vet. Rätt bra jobb, bra betalt.
Ingen träning idag, har ont i hela kroppen efter terminens första judopass igår, men det känns skönt att komma igång. Imorgon blir det lite party med bla Stina. Stina ska till Holland och jobba! Kommer sakna henne ju!

Pöss/Alle


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tittar in o säger hej! :o)

2008-08-22 @ 00:51:38
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Du kan absolut maila mig med dina frågor om du känner för det, [email protected] är min mailadress (Du kan också klicka på kuvert under min pressbild på bloggen)

Jag har dessutom ett mailutskick till blivande au pairer som jag skickar till de som vill ha lite tips och idéer innan de åker.

Säg till om du vill ha de med,



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-08-22 @ 02:34:51
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0