Det är över nu

Nu har mitt problem med polisregisterutdraget nästan lösts. De har fått min betalning och

den är ivägskickad. Nu håller jag bara tummarna för att den ska vara framme imorgon.  Jag håller tummarna och hoppas, hoppas, hoppas! Det känns jättejobbigt att inte veta om jag ska åka på måndag eller inte. Jag vet inte om jag ska börja packa och förbereda mig.

Uppvisningsdagarna är över! Så himla skönt. Jag var helt slut när jag kom hem idag så jag somnade i soffan, haha.

Jag träffade Ida och Jenny på stan igår. Vi käkade sub. Sedan gick vi runt och kikade på stan och snackade en massa skit. Det är alltid lika kul att träffa er. Jag kommer sakna er massor.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag har tränat varje kväll den här veckan så nu kan jag vara en soffpotatis.


Kommentarer
Postat av: Ammii

ååå shoppiing <3 :D

2008-09-20 @ 23:37:55
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0