Blogga

Jag har alltid tyckt om att skriva, även om jag nästan aldrig har sagt det till någon eller gjort det så speciellt mycket så har jag alltid tyckt om det. Det är så skönt att bara få skriva av sig när man har en massa tankar i huvudet.

Att blogga tycker jag har blivit bättre och bättre efter varje dag. I början är det svårt att veta vad man ska skriva. Det släpper mer och mer efter varje dag som går. Det jag har skrivit innan har aldrig någon läst förut och det är ganska känsligt att låta andra läsa sina egna ord. Det är så personligt.

Jag har haft en bra dag i alla fall. Jag jobbade på förmiddagen, sedan träffade jag Ida på stan för lite shopping. Det var ett måste för på fredag är det tacokväll/utgång. Jag köpte bland annat en kjol. Bild kommer senare.

Jag, Rebecka och Karola(mina underbara systrar)tog ett par varv i spåret idag också. Det var riktigt sköt.

Pöss/Alle


Kommentarer
Postat av: Egoina

nej, han är skum ;)

2008-09-03 @ 09:46:38
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0