Pedikyr nästa

Mina fötter är helt...blä! Efter skavsår från nya flip-floppen, märken från plåster, gammalt nagellack och gud vet vad så är jag i otroligt stort behov av en pedikyr. Det är det första jag ska boka tid för på måndag.

Jag blev lite besviken idag när min värdmamma berättade att vi inte åker till NYC på onsdag. Jag hade faktiskt sett fram emot det. Vi åker inte på grund av at min värdmamma måste vara här  i Florida och jobba...plastikkirurger.

Idag var det ännu en dag med underbart väder. Imorse tog jag en strandpromenad. Jättehärligt att gå längs den vita stranden. Mitt på dagen följde jag med familjen till the Art festival på monstrets skola. Det var rätt mysigt, det var som en liten pysselmarknad för alla barn. Jag dekorerade en kaka. Haha!

Senare på eftermiddagen bar det av till stranden igen. Jag kan inget annat än älska stranden. Kom hem för ett tag sedan, sitter här och äter russin.

Imorgon så hoppas jag på pizza-dinner med Michelle (också au pair) igen. Förra söndagen gick vi till en italiensk restaurang här på ön och åt världens godaste pizza! Det var lite skillnad mot den vanliga flottiga amerikanska pizzan.


Michelle


Flum Haha!

Kommentarer
Postat av: viktoria

men alexsandra hur äter du

2008-11-11 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0