Tråkigt

Dagar när man inte har någonting att göra driver mig till vansinne!

1. Det fanns inget roligt pass på Ymca idag.

2. Mitt internet funkar fem minuter varannan timme.

3. Det är för kallt för att gå till stranden.

4. För långt för att åka till ett mall.

Jag klarar inte av att ha tråkigt. När det till slut har gått så långt att man äter för att det inte finns något annat att göra, då har det gått för långt! Haha!

Annars är det bra med mig. Jag tankade bilen (17 dollar för full tank!!! Galet billigt) sedan åkte jag till biblioteket för att skriva ut några väldigt viktiga papper. Jag låg och solade en stund också, skönt men lite långtråkigt. Jag har väl blivit bortskämd antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0