Michael Jackson 50 år

Vissa kallar honom Wacko-Jacko, vissa kallar honom the king of pop. Han har blivit anklagad för både det ena och det andra. Vad som egentligen är sant vet bara han själv, om ens det. Det jag vet är sant är i alla fall att han var en jävel på att dansa och sjunga. Han har gjort hits som ingen kommer glömma och är känd över hela världen.

För mig har Michael Jackson aldrig varit någon pedofil, men självklart kan skenet bedra. Jag vill inte tro att han är det. I de fåtal intervjuer jag har sett med honom verkar han verkligen genomgod.

Att han fyller 50 år känns helt sjukt. Jag tänker mig honom som en seriefigur som aldrig åldras. Det är nog på grund av alla operationer han har gjort. Vad dum han var, han var ju så söt!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Han är bäst.:)

2008-08-28 @ 17:32:26
URL: http://sellsve.nu
Postat av: History

Det spelar ingen roll vad han kallas men han är en enastående artist, ingen kan komma i närheten av popkungen.



Hare

2008-09-04 @ 17:27:45
URL: http://www.historysman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0