Grodan boll och nykokta ägg

Vilket regnväder! Usch! Vill verkligen inte ha höst.

Imorse när jag vaknade gick jag förbi vardagsrummet och där sitter min pappa och två av mina yngsta syskon och tittar på kalle-stropp och grodan boll med människor. Jag tror den gamla filmen är från femtiotalet, men oj vad jag och mina syskon tittade på den när vi var mindre. Jag blev så nostalgisk när jag såg den igen efter en såhär 12 år. Även om den egentligen inte är speciellt bra så måste ni bara se den. Den är så söt.


  Ännu bättre blev morgonen när jag kommer in i köket och ser nykokta ägg. Det är så gott med ägg och kaviar på ett mörkt bröd! Det var en riktig mys-morgon.

Pöss/Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0