Söndag

Det var en trevlig kräftskiva/tjejkväll igår. Vi har alltid lika roligt. Jag kommer sakna alla er så otroligt mycket när jag åker. Jag blev otroligt mätt. Ida hade gjort en jättegod västerbottenpaj...mmm. Sedan kräftor och vin på det. Senare blåbärspaj som var minst lika god.

Efter lördag kommer söndag. Är det fler än jag som verkligen tycker att söndagar är riktigt sega ibland? Jag är en person som vill göra saker hela tiden och vara aktiv. Söndagar är nästan motsatsen. Man ska vila upp sig inför veckan som kommer, vilket verkligen kan behövas ibland. Men det är ändå ingen fartfylld dag. Jag tycker nästan bättre om måndagar än söndagar, ibland. På måndagar kommer allt igång igen och man kan ta nya tag.



Pöss/Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0